SM-GULD

2014-05-27 @ 21:57:36 Foton - iphone/web
Är värdelös på att blogga, men kände att detta var något som var väl värt att blogga om. I lördags så var jag och Johanna med min familj(er) och halva resten av Alingsås nere i Malmö och kollade på herrarnas handbollsfinal. Det var olidligt spännande, men tillslut lyckades Alingsås knipa guldet. Åh vilken lycka!! Stämningen på läktaren var på topp. Bussen på väggen tillbaka var även den jättekul, jag sov ca. en halv av de fyra timmar det tog för oss att åka, men det var hög musik och mycket blandat folk. I Malmö hann vi även med ca 20 minuters shopping i Emporia. Där fick jag, trots min beslutsångest, med mig både ett linne, byxor och ett par trosor hem. 

Dagen får fem av fem toasters, helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0