HAR GJORT VÄGARNA FARLIGA

2014-05-30 @ 00:30:04 Vardag

Idag hade vi kalas för mig hemma hos pappa. Vi var inte så många, mina kusiner på pappas sida, min farfar och min moster, alla med deras familjer. Jag hade bestämt mat - grillat! Med kokt potatis och brunsås, älskar<333 Efteråt så åt vi kladdkaka, glass och jordgubbar. Ska även ha kalas på lördag, då för mammas sida av släkten, lär nog inte rulla till skolan på måndag:)

Förutom kalas så var jag också ute och övningskörde för första gången idag. Det gick förvånansvärt bra faktiskt, krockade inte med något eller körde av vägen en enda gång. Så jag är nöjd.

Imorgon har jag kanske lite planer, men får se hur det blir! Ha det gatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0