MARS

2014-03-29 @ 09:48:20 Vardag
Igår, fredag, var en riktigt bra dag. I skolan firade vi Felicia med lite paket(som jag och Miranda tyckte att vi hade slått in så fint) och sång i matsalen. Efter skolan gick jag på stan en kort stund med Samuel, Johannes och Andreas. Samuel skulle laga sin klocka och sen drog jag med dem in i sminkaffärer för att jag skulle hitta en bra bronzer. Hemma sedan sp kom Johanna till mig och vi mötte upp Mathilda och Miranda på maxi. Där handlade vi mat till tacosen. Hemma lagade vi sedan maten tillsammans och spelade sedan med andra ord. Jag och Johanna var ett superteam. Mathilda och Miranda åkte tyvärr hem och resten av oss satte oss då och kollade på film. Sen somnade vi tidigt, vilket var rätt skönt.

Idag, lördag, ska jag och Johanna till Vedum och köpa skor. Hoppas vi hittar massa fint, puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0