GO DAG

2014-06-06 @ 00:36:07 Vardag


Skolan idag var lite halvt kaos. Dramat som vi nior gör skulle fortsatt övas in och det var flera som inte var med på repetitionerna. Jag och Eliam fick någon form av bryt när vi inte kunde sluta skratta. Klassen fick i alla fall övat och om vi har tur kan vi faktiskt visa upp dramat på onsdag. 

Efter skolan skyndade jag mig hen för lite mellis och begav mig sedan till colorama för en liten "sälj"-föreläsning med de andra som jobbar där. Jag ska nämligen sommarjobba där i sommar. Efteråt bjöd chefen på mat och oj vad det va gott.

Efter det åkte jag i världens ösregn och mötte upp Elin på stationen. Vi gick till Ica nära och fastnade där då regnet öste ner, värre än någonsin. Tillslut kunde vi ta oss hemåt, där har vi bara myst, pratat och skrattat. Har saknat den bruden något rejält.

Trots allt så är gårdagen svårslagen, så 4 av 5 toasters

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0