MÅNDAG

2014-01-28 @ 08:43:27 Foton - iphone/web
Gamla bilderrr

Igår var jag så jäkla trött. Skolan var rätt seg & eftersom jag var klar med i princip allt skolarbete så hade jag inte så mycket att göra. Det enda bra i skolan var att vi hade bild. Sen slutar vi faktiskt klockan ett hela veckan pga utvecklingssamtal. 

Efter skolan åkte jag hem till Johanna & där kollade vi på en film vi har velat se ett tag. Jag var så otroligt trött så att jag somnade i soffan. Senare på eftermiddagen när jag kommit hem kom Alice hit en stund. Vi gjorde inte så mycket, mest snackade och såå. Precis innan Alice skulle gå trillade min bror in i toastolen och slog i läppen. Så mamma fick åka in till akuten, dock var det ingen fara med honom. Överläppen svullnade så det såg ut som att han hade botox hehe.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0