GIRLS NIGHT

2014-01-12 @ 13:18:08 Foton - iphone/web
 
 
Haha, åh gud vilken dålig bild det blev på bilderna, aja, de får duga
 
I alla fall så hade vi tjejkväll ett gäng igår. Vi var åtta personer som lärde känna varandra ganska bra under konfirmationslägret på Hjälmared i somras. Men vi möttes upp på maxi, handlade tillsammans och sedan åkte vi hem till Alex. Där lagade vi trerätters, det blev bruschetta till förrätt, klyftpotatis och fläskfile till varmrätt och varm frukt med smält choklad över till efterrätt(det hade något flashigt namn, men det kommer jag inte ihåg haha). Sen skjöt vi fyrverkerier med och väckte alla grannar. Kvällen blev så lyckad verkligen! Sen var tyvärr hälften tvugna att åka hem, men vi andra sov över och jag och Alice sov på en luftmadrass, grejen var bara att när vi vaknade så låg vi i princip på golvet hehe. 
 
Idag så måste jag till göteborg, för jag har lagt undan en bikini som inte fanns i min storlek i Alingsås, yesyes
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0