FEBRUARI 2013

2014-01-05 @ 23:22:00 Överblickar
Den tredje februari åkte vi i familjen till vårat hus i Björnrike tillsammans med en annan familj. Vi hade jättemysigt och vädret var helt underbart. Det var första gången jag åkte skidor på 7 år, och senaste gången jag åkte stukade jag dessutom mitt knä. Så jag var ganska kass på att åka nu igen, men det var roligt trots alla gånger jag trillade i ankarliften. 
 
Jag hoppas alla bilder är okej. 3 Dagar efter att jag kom hem från Björnrike tog jag och Matilda tåget till Söderköping, där hon känner lite folk och har släktingar. Det var otroligt mysigt där verkligen. Snön var typ en halvmeter djup och jag kommer ihåg att vi hade med oss thermobyxor och allt. Dessutom var vi ute och fotade två gånger. 
 
 
Skidåkning i Björnrike
 
Praoade på morfars jobb, en av hans allra sista jobbdagar någonsin innan han gick i pension. Han jobbade på något prylföretag som har så sjuuukt mycket säsongs- och pyntsaker. Jag hade inte så mycket att göra på praoen, så satt mest och målade. Det var dessutom på fettisdagen, så vi käkade semlor.
 
Söderköping
 
Jag och Johanna träffade på Justin Bieber / Jag, Johanna och Isa hörde talas om att det var rea på kexchoklad på plojen
 
Framkallade lite bilder, 220 stycken / Samuel fick lite problem på ett tyskapass
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0