PERFECT

2014-02-08 @ 11:30:02 Foton - iphone/web




Konserten igår var så jäkla bra! Förutom att Veronica Maggio var helt outstanding så ploppade även Håkan Hellström upp under "hela huset", så otroligt bra va. 5 av 5 toasters. 

Nu sitter jag i bilen påväg hem från Göteborg. Lär vara hemma vid 12 och ska då packa allt inför skidresan imorgon. Sen klockan 5 tar jag tåget ner till Göteborg och Pustervik för ännu en konsert. Tror att Veronica Maggio blir svårslaget, men det blir nog mysigt ändå. Så kommer jag hem sent ikväll och åker klockan 7 imorgonbitti, är nog inte alls stressad...

Är förresten galet avis på alla fina vänner från konfirmationen som sitter på bussen till Åre nu! 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0