LÖRDAG

2013-06-06 @ 18:22:18 Vardag

Hade världens mysigaste dag med Sandra i lördags. Jag sov hos henne från fredag, då vi efter skolan hade först solat med Miranda, Isa & Ebba. Efter det träffade vi Matilda och Johanna en stund på stranden innan vi var tvinga att dra. Efter det blev jag och Sandra hämtade och åkte hem till henne. Där tog vi det galet chillpill. Vi somnade vid 11 och klockan ringde 04:10 så då gick vi upp och gjorde oss iordning. 5 var vi klara, men fick vänta i en halvtimma på hennes far. Sen bar det av mot Ullared! Jag och Sandra gick där inne från kvart över 7 till runt halv fem, halleluja hahaha. Men vi hittade en del och tog det rätt lugnt. Vi såg när dom filmade Boris två gånger med, så vi kanske är med på tv heheh. Efter Ullared åkte vi till Varberg & havet, där vi åt på en fin restaurang, jag och Sandra fik varsin gigantisk räkmacka som var ungefär det godaste jag ätit. Ha det gatt, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0