MIN VECKA

2013-01-11 @ 12:37:02 Vardag

I söndags så kom Sandra in till Alingsås, så vi kollade på 2 filmer jag inte kommer ihåg vad de heter, dom var bra i alla fall. På måndagen tog vi tåget till Göteborg och sedan buss till Frölunda torg. Vi köpte inte så mycket, men det var kul ändå, dock hade jag mensvärk som typ dödade mig. I tisdags började skolan igen, det var kul att träffa dom flesta igen. Efter skolan drog jag, Johanna & Matilda hem till Johanna. Vi åt hemmagjord tacopizza & rensade Johannas garderob. Sen åkte vi även ner till McDonalds och åt glass, haha. Igår var jag hos Matilda en stund efter skolan, vi kollade igenom hennes massa kläder & sen åkte jag med min far ut till farfar. Nu ska jag plugga på, hehe /love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0