TISDAG

2012-10-23 @ 22:47:39 Vardag

Hallå i stugan! Idag i skolan har vi haft idrott, som varje måndag och tisdag, men vi hade lite stafetter som var tråkiga som vanligt, sen hade vi fritt. Då körde jag, Johanna, Matilda & Fabian badminton, bäst var vi. Annars har vi mest byggt på vårt kära blocksystem som ska vara klart på fredag, Matilda råkade dessutom smygfota mig idag när jag var som allra mest koncentrerad. Efter skolan åkte jag och hämtade min cykel hos min moster & sen så åkte jag hem & åt mat (<3333333333). Vid fem eller 6 åkte jag hem till Johanna, vi lyssnade på massa jättebra musik & snackade, sen åt vi pizza med. Vid halv 8-8 träffade vi Becca, så åkte vi till plantaget och fulade oss & till Willys & köpte kakor och tuggummi. Efter det raceade vi hem så jag skulle hinna se house (bästa, yesyes<333).

Nu ska jag sova, ha det bra. /a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0