MÅNDAG

2012-10-16 @ 08:31:21 Vardag

God kväll, hehu. Sitter och kollar på 2&1/2 män just nu i mitt rum & ska snart sova. Igår gjorde jag inte så mycket, städade mitt rum & på kvällen träffade jag Johanna, vi var lika normala som vi alltid brukar vara & åt muffins med glass, kollade i skolkatalogen & testade om man kunde elda upp salt. (Det gick sådär.)

Idag efter skolan åkte jag och pappa ut till farfar för att visa honom pappas nya bil, efter det har jag kollat igenom alla mina typ 5000 bilder & pappas 2000 för att hitta några bra jag kan framkalla och ha på min vägg. Jag hittade massa söta bilder från när jag var mindre, haha.

Nu ska jag sova, ha det toppen så hörs vi antagligen imorgon. 😘
På bilderna (förutom den första) är det jag & Isa, Felicia & Ebba, och klassen. Bilderna är från typ förskoleklass. v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0