LÖRDAG

2012-10-20 @ 23:55:26 Vardag

Bloggade aldrig igår, hann inte. Men vi hade en grymt kul kväll ett gång hos Ebba, men ja. Efter skolan så åkte jag och Matilda och tränade, efter det så packade jag och fixade mig och lite så, sen så vid halv 6 så åkte jag till Matilda, så körde hennes pappa ut oss två & isa till Ebba. Dom flesta hade aldrig varit hos Ebba förut, så det var kul, hon hade jättefint hus, haha. 😄 När vi kom var redan Linus, William, Fabian, Gabriella & Mathilda, Ebba med såklart, var redan där, efter en stund kom också Niclas, Daniel, Johanna & Sandra. På kvällen och natten gjorde vi egentligen inte så mycket, folk mest snackade och gick ut en del liksom. Vid halv 7 somnade jag & några till, men vi vaknade vid 20 i 8 igen när William & Fabian skulle med tåget hem för William hade match, så vi sa hejdå till dom & gick och la oss igen. Lite efter 11 vaknade jag och Sandra sen, dom flesta andra var redan vakna då tror jag. Vi åt frukost och de flesta åkte hem. Vid kvart över 2 åkte jag och Matilda hem.

När jag kom hem skulle vi direkt åkt & bowlat, men alla banor var upptagna så vi åt en glass & åkte hem. Då somnade jag & sov tills pappa väckte mig vid 5- halv 6 för att maten var klar. Efter maten gick alla i familjen ljus i Alingsås, så jag var själv hemma & kollade på film.

I övrigt har slutet av dagen varit ganska kass. Jag har inte pallat något (antagligen för att jag är trött, men ändå) & allting har bara känts kasst. Jag får hoppas det är bättre imorgon, godnatt /a

Lite bilder från igår/idag-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0