Helgen 👌

2012-10-08 @ 10:01:54 Vardag

HallÄÄÄ! Sitter i skolan nu, gick upp klockan 6(!!!) idag för att duscha. Har haft grymt kul i helgen. Det började med att vi slutade klockan 12 i fredags, efter det gick jag hem och duschade och packade. Vid kvart i tvÄ gick jag och mötte Sandra och Matilda. Vi gick till maxi och köpte massa mat, snacks och frukost. Efter det kom Johanna och Matildas pappa körde hem oss 4 till Sandra. Vi var hemma hos Sandra vid typ 20 över 3 & dÄ var det fullt ös, vi dammsög, bakade, bÀddade rent, förberedde maten och fixade. Vid halv 7 kom becca, Ebba & Erik. En halvtimma senare kom Anton, Daniel, Eliam & William. Vi gick ut en stund för Sandra bor nÀra en kyrkogÄrd, sÄ alla typ skrÀmde varandra. Sen nÀr vi kom in lagade vi mat, som blev lite smÄtt misslyckade, men det gick att Àta i alla fall, haha. Sen gjorde vi lite allt möjligt, Erik och Rebecca hade tebjudning med nÄgra gosedjur. Vid halv 12 Äkte Johanna och Rebecca hem. :( Under kvÀllen gick vi ut massa gÄnger och vid 3(typ?) gick vi och la oss. Efter att vi skickat ut Sandra och Erik ur Sandras rum lÄg jag, Eliam, William & Matilda och trÀngdes i Sandras bÀddsoffa, men det var mysigt, haha. Vi somnade vid 6-6 eftersom folk sprang in och ut ur Sandras rum. PÄ morgonen Äkte alla hem ganska tidigt, men vi hade jÀttekul & vi sa att vi mÄste göra om det igen innan Daniel Äker till Thailand i typ ett halvÄr.

I lördags nÀr jag kom hem sov jag till 5, sen kom pappa hem med en bÀddsoffa till mig, sÄ resten av helgen har jag gjort om i hela mitt rum.
/ha det bra, puss hej.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Älsklingar<3

2012-10-08 @ 14:16:12

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Ska jag komma ihÄg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0