MIN HELG

2012-11-26 @ 23:13:00 Vardag
Hallå igen, var ett tagsen nu, ska bättra mig, woho. Men jag tänkte berätta lite om min helg och så, jättekul, bra.
OBS - varnar för uttråkning. 
 
Fredag: I skolan hade vi friluftsdag, man fick åka skridskor eller gå promenad eller vara hurtig & jogga. Jag, Matilda & Johanna åkte skridskor, jag var kass, haha... Efter skolan åkte jag och lämnade mina skridskor hemma, sen åkte jag & Matilda och tränade en liten stund, jag fick sprungit 2 kilometer & gjort lite övningar i alla fall. Efter en stund kom Isa & Johanna dit så duschade vi, bastade & åkte till Maxi & köpte massa mys, där fick smaka på en galet stor chokladboll, heho. Sen åkte vi hem till Johanna. Hos Johanna åt vi tacos & fixade till oss lite. Vid 7 var vi i stan & gick på ''Breaking dawn part 2''. Filmen var helt okej, fast det ända som gjorde den bra var ungefär Taylor Lautner. På kvällen kollade vi sedan på film & snackade tror jag, kommer inte riktigt ihåg, haha, hej guldfisk.
 
Lördag: I Lördags gjorde jag inte mycket alls, vi var jättesega på morgonen & kollade på film till 5 eller så, sen åkte jag hem & kollade på tv ungefär.
 
Söndag: Jag gick upp tidigt & duschade & gjorde mig iordning, sen vid kvart i elva åkte jag & pappa till noltorpskyrkan. Där var det gudstjänst inför konfan. Efter gudstjänsten åkte alla konfirmander & föräldrarut till hjälmared där det var lunch. Efter lunchen var det information för alla oss & så lekte vi typ några lekar, haha. Men konfan verkar verkligen superhärlig, läger 4 veckor i sommar när jag ska bo med bästa beccut, woho! ✌
 
Idag: Måndag igen, vi hade gympa i skolan. Det gick sådär, jag bröt nästan näsan, inte riktigt, men gud så ont det gjorde! Efter det lyckas jag både ramla på knät och få en volleyboll skjuten i magen. Efter skolan åkte jag & Matilda till stan & lämnade något brev. Efter det åkte vi hem till matilda & bakade muffins, pratade lite & hittade massa kul grejer till våra telefoner. På kvällen har jag flyttat & kollat på CSI. 
/Love alina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0