MIN ANDRA HALVA

2012-11-03 @ 17:49:00
Alina, visste du att du är en massa jätte bra? Helt bäst faktiskt. Du är en av få personer som funnits där för mig under alla upp & nedgångar, through it all lixom. Du är galet underbar och får mig alltid att le & bli jätte glad. Fastän vi småtjafsar ibland är vi jätte tighta. Helt ärligt finns det inte tillräckligt med bokstäver eller ord för att beskriva hur mycket du betyder för mig egentligen. Nu det senaste har jag insett att på något sätt gör du mig hel, för jag glömmer alla bekymmer osv, när jag är med dig för jag kan verkligen vara mig själv med dig. Rebecca utan att låtsas vara någon jag inte vill vara, eller att behöva göra något som inte alls är bra. Du har vänt allt de dåliga, och gjort mig till någon bättre. Och du ska veta att jag alltid kommer att finnas där som ett plåster för dig gosen, vara hos dig oavsett vad och försöka läka såren så gott jag kan, för det är precis det du gjort för mig. Jag svär på mitt liv, på gud, på allt & på vår vänskap att aldrig lämna dig, jag skulle inte klara det. Lavjalavjalavja härifrån till månen och tillbaka världens bästa finaste bästavän. ♡ /Rebecca

Kommentarer
Postat av: Alina

Det finns inte ord att beskriva hur mycket du betyder för mig. Du finns alltid där när jag jag behöver snacka med någon och gör mig alltid glad. Varje gång vi är med varnadra blir vi helt konstiga och får för oss massa knas saker, då får du alltid mig att skratt, det är det som gör oss så bra, haha. Skulle kunna skriva i en evighet, men tack för att du alltid finns där för mig, lavja massa jättemest bästastevän!

2012-11-03 @ 18:21:54
URL: http://alinabloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0