DANS

2012-11-14 @ 19:06:26 Vardag

Hej på er, vet att det är onsdag, men har inte orkat blogga, men nu är jag tillbaka, woho. ✌

I helgen så var jag på Ullared för första gången. Jag var där med Johanna & köpte massor. I fredags träffade jag Tove, vilket var jättekul eftersom vi inte umgåtts på länge. I söndags gjorde jag inte så mycket, firade pappa & min låtsaspappa & gick en promenad med Matilda på kvällen. Igår var jag på IKEA med pappa, fick inte köpt så mycket, men ett bord, galgar & ramar.

Nu sitter jag och Johanna inne i alströmeraulan & väntar. Snart ska Matilda och hennes dansgrupp uppträda, ska bli jättekul att kolla på! Hörs senare /puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0