Saftkanna

2012-02-15 @ 00:06:15 Vardag
Tjenatjena. Jag kom hem från farfar vid klockan kvart över sex. Det har varit jättemysigt där, vi har lekt förr i tiden, eftersom vattnet inte funkade har vi fått pumpa vatten från den gamla pumpen i trädgården. Igår var vi ju i simhallen, det var smockfullt med folk, men kul. Filmen - Alvin och gänget 3 - var ursöt. Idag har jag och Elin försökt åka längdskidor och vi åkte till min fasters kompis, som har 3 hundar. Så vi tog en 4 kilometers promenad i skogen, tyvärr hade jag inte med kameran.
En random bild från hemma hos Johanna på det, awesome.

Kommentarer
Postat av: KAN DEE ▲

Hej, har du fått mitt mail?

2012-02-15 @ 12:03:04
URL: http://kandees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0