LUSSEVAKA

2012-12-13 @ 20:31:03 Vardag

Jesus vad jag är trött. Igår var jag och Sandrut på lussevaka, Matilda skulle hängt med dit med, men åkte till Göteborg och hade kul istället. På lussevakan var det först lite tävlingar, sen gick vi ut & kollade på någon eldblåsare & dansade runt granen. Vi träffade Mathilda, Isabel & Victoria. Sen på kvällen spelade vi mest pingis, haha. Men det var kul, jag var bäst. 😁✌

Vid halv 12 gick vi hem för jag var så trött, haha. Sandra sov i alla fall hos mig. Imorse var jag aptrött men vi hann i tid till skolan. Idag var det hemkunskap & jag & isa gjorde lussebullar, så har förätit mig på det idag, hehu. Nu har jag skrivit på min i&ulandstext hela eftermiddagen typ, men är fortfarande inte klar, pallar ej. Men nu ska jag dra till min far, adios. /a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0