Fina matilda

2012-08-24 @ 22:27:57 Foton - porträtt
Hallå där! Nu är jag tillbaka än en gång. Skolan har börjat, och att börja åttan innebär betyg. Därför blir det en del tid till plugg nu. Men annars verkar allt jättebra, skolan har gjorts om och vi har fått nya, jättehärliga grupper. Idag har jag förutom att vara i skolan varit med Felicia, Johanna & Klaudia, vi köpte glass på McDonalds och åkte sedan hem till mig och tog det lugnt. Matilda kom en stund med för att vi skulle fixa en sak & då hade hon precis blivit sminkad, så jag tog några bilder på henne, där uppe är en av dom. 
 
Nu ska jag och Johanna alldeles strax sova, för vi båda är sjukligt trötta. Så vi hörs imorgon /alina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0