Åsengården!

2011-09-09 @ 20:23:36 Resor
Åsengården var inte alls kul. Jag kunde inte sova, trillade i träsket 3 gånger, så alla kläder blev blöta. Allt luktade rök när man kom hem. Så skulle vara kul med något annat nästa år. :) & sen skulle man försöka hålla igång elden, och då blev det matilda & johanna som gjorde det mest. Sandra låg i vindskyddet och höll dom sällskap, för att hon ville inte hålla på med elden eller något sånt. Så då blev det lite tjafs för att jag sprang runt och inte hjälpte till, för man var tvungen att vara två vid elden hela tiden. Så när jag kom tillbaka kom dom ändå inte på något annat att göra, och ingen pallade göra något. Men vi hade ju ett uppdrag, att hitta en skatt, där vi skulle svara på frågor som var utsatta på varje vindskydd, våran grupp - Therese, Jonna, Shirin, Jag, Gabriella, Ludwig, Elliott - Vi löste alla frågor först , med alla rätt utan fusk. Så fick vi lösa ett mattetal och hittade ett område på kartan där vi skulle leta. Vi letade i en evighet, och alla andra grupper kom och började också leta, jag började seriöst tro att det inte fanns någon skatt. Efter typ 20 minuters letande hittade _JAG_ grejsimojsen, det var två kilo godis, som fanns i en påse under en sten. Vi fick två plastmuggar fulla var i gruppen ungefär. :)
Jag sov 17 timmar när vi kom hem, var sjukt trött då, sov cirka en halvtimma där.
Taggar vädret onsdag till torsdag !
Sandraaaaaaaa.
Musiktagg i bussen.
Matildaaaaaa.
Elden.
Mina, eller mammas stövlar efter ett dopp i träsket, höh.
& mina röda björn borg, efter samma lilla tur.
Nu blire idol, kraaaaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0