TORSDAG

2014-03-13 @ 21:17:39 Foton - iphone/web


Idag har varit en helt underbar dag, förutom morgonen. Det första jag gjorde idag var att hälla ut ett helt glas mjölk över min dator. Till en början fungerade den bra, men när jag kom till skolan så slutade flera tangenter att fungera. Till sist fick jag lägga in min dator i skåpet med massa ris på(jamen normalt) för att allt ska torka. 

Efter skolan tog jag en kort fika med Alice, mysigt värre! Efter det cyklade jag hem och satt barnvakt för min kusin hela kvällen. Det var väldans mysigt & vi lagade mat och pysslade. Mina hemmagjorda köttbullar fick 10 av 10 poäng. 

Imorgon är det fredag, ännu bättre! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0