SUNDAY

2014-03-02 @ 19:12:23 Foton - porträtt
Har lyckats bli sjuk och få feber. Inte så allvarligt, men har ändå legat halvt utslagen på soffan hela förmiddagen. Efter lunch åkte jag med pappa ner till Bauhaus och kollade på badrumsmöbler och garderober. Sen dess  har jag bara duschat och fixat över x antal bilder som har legat flera veckor på min kamera. Jag känner mig mycket bättre nu, men tvivlar på att det blir någon skola för mig imorgon. Annars får jag väl bjuda hit Johanna så vi kan kolla på modern family hela dagen eftersom hon också har feber hehe. Ska även får min tandställning om 28 dagar, är så galet otaggad så skjut mig:) 

Skulle bara skänga in en kort liten update, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0