LÖRDAG

2014-06-08 @ 09:56:04 Vardag

Dagen igår var otroligt härlig! Jag mötte upp Alex, Eliam och Linus någon gång på eftermiddagen och vi gick och handlade käk. Det blev fläskytterfilé och potatisgratäng, med bearnaisesås. Sedan spelade vi skitgubbe ett antal gånger, det gick väl sådär om jag ska vara ärlig, jag och Eliam förlorade i princip alla gånger. Sedan skulle Linus och Eliam hem till sig och lana, så jag och Alexandra bestämde oss för att gå ut och träffa några. Det krånglade lite, så drt slutade med att vi gick fram och tillbaka till kvarnbacken två gånger innan vi till slut mötte upp de andra. Hurtiga var vi i alla fall. Vi blev hemkörda vid kvart i 1, sen somnade jag gott i min säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0