FREDAG LÖRDAG SÖNDAG

2014-06-01 @ 19:29:00 Foton - iphone/web
 
Slutet av den här långhelgen har varit ganska lugnt. I fredags så hann jag med att åka en sväng in till stan och fixat lite småärenden. På eftermiddagen följde jag med min bror och syster ner till sjön, så badade vi en stund. Efter det hann jag med en stunds övningskörning för andra gången. Vilket faktiskt gick bra denna gången med. På kvällen så blev mina planer inte som jag tänkt mig, men det slutade bra ändå! Det blev att jag träffade Klaudia, Johanna, William och Victor en stund.
 
Lördagen så stod det kalas på schemat, både jag och min syster har fyllt år nu i slutet av maj. Jag gjorde tårtorna själv och OJ vad de blev goda. Gästerna stannade länge, så när de sista gått gick jag direkt upp och la mig. 
 
Idag, söndag, så hann jag med att på förmiddagen följa med min familj ut till Saxebäcken för bad och solning. Jag blev faktiskt lite brunare. Dessutom så är jag extremt lycklig över att jag äntligen är någon nyans mörkare än min ljusrosa klänning som skall användas om tre dagar, på niornas middag. Efter lunchen så träffade jag Johanna och Klaudia en stund. Tanken var att vi skulle bada, men solen gick i moln samtidigt som vi kom ner till stranden. Vi hade i alla fall trevligt. 
 
Ha de gött hej
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0