DE FÖRSTA DAGARNA

2014-06-21 @ 23:50:46 Resor




Kom fram till London någon gång runt 8 i onsdags. Vi 13 svenskar som var från Landvetter blev körda direkt till våra värdfamiljer, så jag var framme runt klockan 11. Det var lite stelt att helt plötsligt bara snacka engelska, men samtidigt jättekul. Jag bor med två italienska tjejer, de är ett år yngre än mig och pratar inte jättebra engelska, men den ena försöker i alla fall. Min värdfamilj består av en mamma, en pappa och två söner på 19 och 22 år, båda studerar i London. Men den ena är hemma i en vecka nu. Alla är verkligen jättetrevliga och EF har varit hur bra som helst än så länge. Det enda jag har att klaga på är maten, då jag är van vid riktig jäkla mat till lunch och något med kanske lite fullkorn eller så till frukost. Här är det rice krispies och vit rostmacka till frukost och till lunch har jag fått en vit dubbelmacka med skinka, en frukt, en chokladbit, en flaska vatten och en lite påse chips. Och det är alltså vad engelsmännen äter till lunch. Idag har vi varit i London, lägger upp bilder därifrån snarast. Ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0