MARS 2013

2014-01-06 @ 00:13:00 Överblickar
På långfredagen varje år är det alltid en tipspromenad här i Alingsås som anordnas av BK Spark. Jag brukar alltid gå den med mammas, pappas, min mosters och flera andra familjer. Vi brukar vara ett gäng som går. Kommer inte ihåg resultatet, men jag var antagligen bäst ;)
 
 
Påsk firade jag med Joahnna, Matilda och Isa i Isas husvagn, som vi ställde på min mormors husvagnsplats i Saxebäcken. Jag tror inte att vi på riktigt trodde det skulle bli av, men det blev det. Vi sov där i 3 nätter har jag för mig, och gick de dagarna runt där som söta små lodisar. Vi hade ingen spis eller mikro, bara en toaster och vattenkokare. Så makaroner kokade jag med vatten varmt vatten på något vis och sen stekte vi köttbullar och korv i toastern. Jag levde dessutom på varmchoklad, vi hade något pulver och jag lovar att jag åt/drack i princip ett kg.
 
Myskväll / Hjortgården med skolan, oj så hurtiga
Subway hade nyss öppnat, klart det blev ett par vändor dit
Hittade fancy skor hos Matilda / Lika fula systrar båda två
Haha påsk
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0