TORSDAG

2013-01-24 @ 08:55:00 Vardag

Rebecca har sagt att jag ska blogg i ungefär 2 dagar nu, så ja. I måndags flyttade jag från mamma till pappa, sen drog jag ner till gymmet i någon timma. I tisdags ringde Isa & Becca när jag hade kommit hem, så vi gick hem till Becca & bakade kladdkakesmet som vi åt, haha, gattans! Pappa hämtade mig runt halv 7, sen på kvällen gick jag hem till Matilda, vi gick igenom kemin lite snabbt. Igår jag hade vi e-prov i kemin, hoppas det gick bra, men tydligen klarade bara 40% av klassen provet. Efter skolan gick jag, Matilda, Isa & Becca till stan, vi hittade inget särskilt men fikade och hade det trevligt. Efter det gick jag & Isa hem till henne och lagade mat för att öva inför en uppgift vi har i hemkunskapen nästa vecka. Man ska laga en valfri maträtt & jag och Isa har valt stekt dillpotatis, panerad kyckling & någon sås. Sedan cyklade jag hem & frös nästan ihjäl, så hemma tog jag en lång dusch i runt 45 minuter, sen snackade jag skype med Richard en stund. Nu ska vi ha matte, ha det! /love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0