SÖNDAG

2013-01-13 @ 23:47:00 Vardag

Nejmen tjenare bloggen! Tänkte berätta för er om min helg, så nu kör vi.
Fredag: i fredags drog jag och Sandra till stan efter skolan, vi köpte lite grejer på glitter, men sen var vi panka. Efter det gick vi till gårdscaféet & fikade och snackade. På kvällen/eftermiddagen kollade vi sedan på massa halvgamla kort & pratade ännu mer om allt möjligt. På kvällen satt jag uppe till 3 ungefär & snackade Skype med Calle, Richard, Sandra & Johanna mest. På lördagen var jag aptrött och gick upp vid tolv. Sen träffade jag Johanna vid 3. Vi fixade oss & skulle fota, men så blev det mörkt :( På kvällen kollade jag och johanna på Snabba cash och sen gick jag ut och träffade becca och löste lite grejer. 

Idag gick jag & Matilda på gudstjänst, måste gå 7 till innan juni tror jag, det suger. Efter det träffade jag Johanna ju, så vi fick fotat lite, var galet kallt bara. På kvällen följde jag med till hennes farmor & farfar, vi åt jättegoda våfflor! Nät jag kom hem snackade jag Skype med Richard, Calle, Sandra & Linus ett tag & nu ska jag sova.

Så nu vet ni om ni skulle undra, ha det gött! /love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0