MÅNDAG

2013-01-14 @ 23:33:38 Vardag

Ska sova nu, men kände för att blogga. Idag är det måndag, så har varit skola idag, wonderful. Vi har gått igenom massa nytt om estrar och sådant i kemin, inte jättekul, men bättre än religion iaf. Vi hade idrott idag & jag var med, är fortfarande halvförkyld, men det var ganska skönt att komma igång igen efter att ha varit sjuk så länge. Efter skolan åkte jag hem och åt, sedan gick jag och Matilda en långpromenad på 2 timmar & 20 minuter, var jätteskönt att bara gå. Blev dock arg på min telefon som bara la av av kylan :(

Idag har jag varit allmänt trött & sur, haha. Har stört mig på allt och alla och mentalt bett hälften av alla jag mött att dra åt helvete. Känner att inget går som jag vill just nu, men jag lever & taggar fjällen! ✌


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0