EN MASSA NYTT

2013-02-19 @ 19:06:00 Vardag
Hallå där, det var ett tagsen! De senaste 2-3 veckorna har jag haft fullt upp, vecka 6 var jag i vårat hus i fjällen med en annan familj. Lägger in lite bilder därifrån och berättar mer en annan gång. Jag kom hem därifrån på söndagen, måndagen tog jag det lugnt & på tisdagen praoade jag hos min morfar. Han är säljare på hedlundgruppen, som säljer alla såna där me to you-björnar, massa säsongspynt, pennor och galet mycket annat. I onsdags åkte jag och Matilda tåg till Söderköping, där hon har släkt och pojkvän. Så det var jättemysigt där. Vi åkte hem i söndags och jag har inte fått gjort så mycket sen dess. Idag har jag träffat Johanna och Matilda, vi bakade och misslyckades helt när vi använde sötningsmedel istället för socker, eftersom Johanna inte hade det hemma, haha. Men jag lägger upp lite bilder från praoen, Söderköping och fjällen när jag har tid!
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0