MÅNDAG

2012-11-05 @ 23:27:02 Vardag

Tjena mittbena! Ska sova nu, men tänkte slänga in lite om dagen. I skolan hade vi projektstart, så tills jul ska vi jobba med religion & mitt favoritämne -geografi! 👍 Vi fick också reda på att vi har fem dagar på oss att göra en hel bokrecension, så nu vet jag vad jag ska göra på kvällarna framöver... Efter skolan packade jag och så & flyttade till mamma. Vid 20 över 5 mötte jag Johanna & Matilda vid skolan, så åkte vi till stan, där jag hittade en skitsnygg(!!!) jacka, men får se om jag köper den, hur mycket pengar jag har kvar efter Ullared på lördag. Sen satte vi oss på ett café och drack varm choklad & åt chokladboll. Jag fick smaka på Matildas snickerslatte, ush haha, kaffe är inte min grej. Vi åkte till maxi & satt utanför där ett tag & snackade om allt möjligt haha & sen åkte vi hem. Har kollat lite på CSI & "mitt liv är ett skämt" på tvn med, men nu ska jag sova, ha det /love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0