SKOLA

2014-01-08 @ 21:18:00 Foton - iphone/web
Hallå! Idag har jag alltså varit med Elin i skolan. Vet inte riktigt hur jag tänkte när jag valde att vara i solan min sista lovdag. Men det var det värt, för det var jättemysigt där! Fick även träffa flera av Elins vänner som jag hört en del om, dom var hur goa som helst! Vi slutade redan klockan två och efter skolan var jag kvar hos Elin och Ida och käkade lite mellis och satt och snackade. Alla var så oerhört trötta haha. Sen tog jag tåget hem och fick även med mig en blomma till mamma som fyller år idag.
 
Nu ska jag kolla klart ett avsnitt av prison break(så bra) och sen sova. Få se om jag pallar kolla ph eller inte. Är så galet trött haha.
 
puss och kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0