Frisk fisk !

2011-08-28 @ 12:42:59 Vardag
I am ready to rule the world !.
_________________________________
Nejmen nu är jag 100% frisk & taggar att vara med Matilda om cirka 36 minuter eller så. Det blir väl lite Macbook'ing & fotografering om jag gissar & om vi har tur kanske vi kan sova över med.
Och igår var jag på stan med familjen & lillebror red på en häst för första gången i sitt liv - överlycklig kille.
Sen sprang pappa midnattsloppet på ett mil igårkväll med, på under en timma - duktig pappa ! :)
Sen känner jag att jag får ladda över lite bilder till denna datorn med , känner att jag bara har egobilder, hah. :)
kram a.

Kommentarer
Postat av: Isa<3

Fiiiiin!<3

2011-09-02 @ 13:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0