HELG

2014-01-26 @ 23:05:32 Foton - iphone/web


Fredag
Hade verkligen inga planer & gjorde inte mycket på eftermiddagen. Men efter vi käkat middag hemma så gick jag upp till Linus. Där va han, Markus, Moa & Malin.  Vi kollade på insidious 2, men Linus spoilade ungefär hela filmen hehe. :( Efter det gick Malin och Moa till tåget och Linus och Markus följde mig hem. Hemma packade jag lite och sen drog jag upp till Linus igen. Klockan var runt elva och jag var tvungen att gå genom en kolsvart skog helt själv efter en skräckfilm, trodde jag skulle skita på mig pga var så rädd haha. 

Lördag
Drog hem från Linus tidigt, hemma packade jag och så. Sen åkte jag och Johanna hem till mina halvkusiner. Där hade vi en myskväll med våra småsyskon och utan föräldrar. Vi lagade god mat och spelade något kul spel Johanna hade med sig. Sen skulle vi ge lördagsgodis till de små barnen & deras besvikelse när de fick en potatis och lite broccoli var rätt stor. Johanna åkte hem vid 8 & vi andra hade jättemysigt resten av kvällen.

Söndag
Har inte gjort så mycket, har varit på kalas hos mina kusiner i Göteborg. Har varit jätteseg hela dagen & det enda vettiga jag fått gjort är att jag är klar med min so-text äntligen.

Det var min helg, taggar nu nästa vecka & att sluta ett varje dag. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0