NOLHAGASTAFETTEN

2012-09-29 @ 16:31:25 Vardag
Hallå! Igår i skolan så hade jag först matteprov, som jag hoppas gick bra, och sedan åkte alla 7:or, 8:or & 9:or som skulle vara med i den årliga Nolhagastafetten ner till Nolhaga för att ladda. Vid halv 1 sprang vi 8:or och min sträcka var 270 meter, vilket är väldigt mycket för mig, haha. Men jag klarade av det utan att trilla eller snubbla. Vårat lag slutade fyra, som är det bästa vi någonsin kommit. Efter det åkte jag bara hem och kollade på film med min lillebror och myste. Idag har jag inga planer, ska fota till veckans foto och sen får jag se. 
 Har inga bilder från igår, så här har ni en gammal från arkivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0