TORSDAG

2012-10-26 @ 10:23:00 Vardag

¡Hola! Ska sova nu, är så galet trött, men tänkte berätta om min dag kort, hehu. I skolan hade vi hemkunskap & vi skulle göra chili con carne. Jag lagade mat med Isa, och tyckte det blev jättegott, men hon verkade inte hålla med. På sista passet fick jag gå tidigare för jag skulle till tandläkaren, jag tog med mig Matilda som hade bitit av sin tand, vilket inte är så bra ju. Men dom fixade mina gummiband & hennes tand, så åkte vi till McDonalds och köpte mcflurry, så gott! Efter det gick vi hem till mig och åt clementin & snackade. På kvällen gick jag med mamma till stan, för det var typ "light night in alingsås", men jag hittade inget kul alls, orkade inte prova kläder för att det var så kallt, men vi tog en fika i alla fall. Nu ska jag sova, natti! /love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0