ONSDAG

2012-10-17 @ 21:14:43 Vardag
Chacha bloggen!
Idag har det vart en ganska lugn dag, har inte gjort så mycket i skolan, förutom att jag börjar förstå alla potenser och allt vad det nu är i matten & så har jag kladdat en massa i alla min block, haha. Efter skolan åkte jag hem, åt mat & vid 20 över 5 åkte jag & Matilda ner & mötte johanna på gymmet, så tränade vi en stund. Vid 7 var jag hemma och har inte gjort mycket sen dess.
 
Nu ska jag försöka plugga lite spanska eftersom jag har prov imorgon, adíos.
5 bilder från igår när jag var med Matilda, vi kollade på någon konstig, men bra, film, som jag tror hette closer. Till det gjorde vi egna mikrobrownies, fast jag fick för mig att jag skulle göra en egen variant, vilket blev skitäckligt. Den sista bilden är från nu, bara för att det skulle vara jämt antal, bueno. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0