MATILDA & ELLEN

2012-10-22 @ 22:19:56 Foton - porträtt
Hello guys, då var det måndag igen! 
Idag har jag faktiskt hunnit med en del tycker jag. I skolan hade vi både simning, bokens dag & slutprov i teknik, och provet + vårat blocksystemsbygge sätter vårat slutprov i grundskolan i teknik, så jag hoppas det gick bra. Efter skolan åkte jag hem och packade för att flytta mellan mamma och pappa, gör ju det varje vecka. Vid 5 i 5 mötte jag upp Ellen, Matildas syster, utanför deras hus, så åkte vi och mötte Matilda i Nolhaga där vi fotade lite. Efter det åkte jag hem till min Moster & min kusin, han fyller år idag, så han hade fått en iPad, han var överlycklig,  haha. Vi hade det jättemysigt, så där var jag kvar tills klockan 20 i 9, och då var min moster så snäll att jag fick skjuts hem. Nu ligger jag och smsar & ska snart sova, men vi hörs. 
 
Puss /a
Lite bilder från idag, bilderna är inte så bra, bilderna på Matildas kamera blev mycket bättre + bilderna är oredigerade för jag är lat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0