DAG 1 - EN BILD PÅ MIG + 10 FAKTA

2012-10-18 @ 22:24:17 Daglistan

Kommer aldrig på någon bra "fakta", men ska försöka, haha.
1. Jag har aldrig rökt, tycker inte det finns någon anledning att göra det heller, hehu
2. Jag älskar tv-programmet "House"
3. Jag har skilda föräldrar, och har haft sen jag var 2, men dom bor typ 150 meter från varandra
4. Jag har gått på samma skola sen förskolan till nu
5. När jag var liten hade jag en låtsaskompis som hette Flexus
6. Jag kan verkligen inte sjunga
7. Jag har sen jag var jätteliten önskat mig en hund, men aldrig fått någon
8. Jag har 84 Kalle anka pockets hemma, för jag samlade på dom när jag var mindre, haha
9. Jag är lat
10. Mörk choklad och pannkakor är ungefär det bästa som finns
Bilden är ett år gammal och jag ser ut som jag gör, men jag hittade ingen annan nu, ha det gött /a 😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0