UNIVERSEUM

2012-11-03 @ 15:50:00 Foton - annat
Hej! Jag frågade Alina om jag fick skriva ett inlägg på hennes blogg, svaret blev ja men hon bad mig skriva om Universeum. På torsdagskvällem snackade jag och Alina om vi skulle fixa biljetter till One direction, men vi beslutade oss för att inte göra det för det skulle bli för struligt att fixa allting. Vi bestämde oss istället för att åka till Universum med Johanna dagen efter, så det gjorde vi. Vi mötte upp Johanna på terminalen och tog tåget in till Göteborg. Vi gick in på universeum och kikade där en stund, sen gick vi till donken och åt mat & glass. Senare kikade vi lite i nordstan och sen tog vi tåget hem. Där sa vi hejdå till Johanna, och så gick vi och köpte thaimat och gick vidare hem till Alina, åt och såg film, sen gick vi hem till mig och hämtade mina saker, sprang hem till Alina igen för att vi inte skulle missa One direction på Xfactor, men självklart så missar vi dom med någon minut.. Vi såg iallafall Xfactor, pluggade spanska(!!), och kollade på datorn. Sen någon gång vid 1-2 slocknade vi, och vaknade vid 12 idag. Idag har vi absolut inte gjort någonting alls haha, men vi får se hur de blir ikväll. Ska tvinga Alina skriva en dag snart också!! Love you Alinut /Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0