SÖNDAG

2012-11-05 @ 07:49:23 Vardag
Kan inte fatta att det redan är söndag & sista lovdagen, hela veckan har verkligen gått så otroligt fort! Imorgon är det skola igen, och vi har inte lov förrens till jul, dock är det bara 50 dagar eller något sånt till julafton, så det är ju chill! :)
 
Idag har jag inte gjort mycket, jag gick upp vid kvart över 11 & åt frukost & tog en lång dusch. Efter det skulle jag och pappa åkt till IKEA, men det gick inte så vi får ta det någon dag i veckan. Istället gick jag upp till mamma och fick lite hjälp med skolarbetet. Tillbaka hos pappa nu har jag kollat på solsidan och ska måla det sista på ritningen till mitt och Matildas blocksystem. Ha det bra, så hörs vi imorgon /love.
 


Kommentarer
Postat av: Kompakt

Var gärna med i vår tävling, veckans blogg här: http://kompakt.blogg.se/2012/november/bli-veckans-blogg.html# lätt som en plätt att vara med. / kompakt :)

2012-11-05 @ 14:25:34
URL: http://kompakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0