MIN VECKA

2012-11-18 @ 21:33:42 Vardag
Jag härmar Matilda och skriver lite kort om min vecka, bara för att. 
I måndags så fotade jag med Matilda efter skolan, men jag blev typ bajs på alla bilder, men det var kul ändå, haha. Ska slänga upp ett inlägg med bara bilder därifrån.
I tisdags var jag somsagt på IKEA med pappa & fick köpt lite smått & gott.
I onsdags gjorde jag och Johanna dipdye i rosa efter skolan, med såndär entvättars sprayfärg. Håret blev hur trassligt som helst. Efter det kollade vi på Matildas och Johannas lillasysters dansuppvisning, båda var jättebra!
I torsdags gick Jag, Matilda & Johanna en stund på stan, Johanna mötte upp sin mamma så hon fick köpt en ny jacka, sen gick vi tre på stan en stund. 
I fredags slutade vi tidigt för vi var på någon show på alströmer, så jag åkte hem, packade & klockan 1 satt jag på tåget till Göteborg. Där mötte mina kusiners pappa upp mig så jag fick skjuts hem till dom. Där tog jag och min kusin 3-bussen till frölundatorg och kollade runt i två timmar, jag hittade inget men Elin fick köpt en jättefin tröja! 
I lördags gick jag, elin & min andra kusin Ida upp & åt frukost ganska länge, sen tog jag och elin 12-bussen till 421 tror jag det heter, ett annat shoppingcenter i alla fall, där fick jag köpt 2 par skor & så fikade vi. Vi hade jättemysigt i alla fall! Vid 4 kom pappa och hämtade mig & vid 7 kom Johanna hem till mig. Vi gjorde inte mycket, kollade på film & gick en promenad hem till Isa & Astrid i våra one piece med Matilda.
Idag har jag inte gjort mycket, Johanna åkte hem vid 1, samtidigt som jag och pappa åkte till farfar. Sen vi kom hem har jag duschat & kollat lite på tv. 
 
Nu ska jag kolla på ett avsnitt av pretty little liars, vi hörs imorgon! /love
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0