Nya dagar, wooop.

2012-01-20 @ 18:44:00 Daglistan

Dag 1  - 3 Bästa vänner.  
Dag 2  - Någonting jag tycker är konstigt.  
Dag 3  - En bild som får mig att skratta högt.  
Dag 4  - Vad som finns i min väska.  
Dag 5  - Någon jag skulle vilja träffa.  
Dag 6  - En bild på mig och en gammal bästa vän.  
Dag 7  - En vana som du önskar att du inte har
Dag 8  - Den fulaste bilden jag har på mig själv.  
Dag 9  - En bild på mig själv när jag är onykter.  
Dag 10 - Någon som alltid betytt mycket för dig.  
Dag 11 - En låt du lyssnar på när du är glad, en när du är ledsen
Dag 12 - Berätta om hur jag vill att min framtid ska se ut.  
Dag 13 - Berätta om en fylla jag haft.  
Dag 14 - Någonting jag skulle vilja ha mer än allt annat just nu.  
Dag 15 - Berätta om min första kärlek.  
Dag 16 - Någonting jag ska sträva efter.  
Dag 17 - Berätta vad jag tror några av mina kompisar kommer bli när dom är stora.  
Dag 18 - Någonting jag önskar att jag fick uppleva.  
Dag 19 - Vad för olika sporter jag har gått på.  
Dag 20 - Var jag bor / mitt rum. 
Dag 21 - En bild av ditt rum.
Dag 22 - En bild på dig och din familj.
Dag 23 - Tre utav dina favoritbilder.
Dag 24 - Smeknamn du har & varför du har dom.
Dag 25 - Vad gör dig annorlunda än alla andra.


Orkade inte fortsätta på dom gamla, så jag kör nya! :) Jag börjar med dag 1 ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0