Frågor

2012-01-26 @ 10:45:48 Tankar

Vad heter du? Alina Paula Liljeäng
Hur gammal är du? 13
Vart bor du? Hemma
Hårfärg? Blond
Ögonfärg? Ljusblå
Hur lång är du? 161 cm tror jag
Kär? Vet inte
Singel eller upptagen? Singel
Dumpat någon? Nja
Blivit dumpad? Nej
Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Haha, vet inte
Vad har du för mobil? iPhone 3Gs
Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Köpa en ny telefon
Favoritland? Sverige
Favoritfärg? Vit
Film? Många

Bok? Hypnotisören

Vad gillar du mest med dig själv? Att jag är mig själv, min dåliga humor
Vad gillar du minst med dig själv? Min röst
Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan – Johanna, Isa, Matilda, Sandra, Rebecca, Mamma & Pappa.
En person du älskar – Många
En person du hatar – Finns ju en person...
Ut och festa eller myskväll? Myskväll tror jag
Saknar du någon just nu? Nae
Vad är det bästa som hänt dig? Vet inte
Beroende av något? Facebook
Ditt livs största misstag? Vet inte
Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Johanna
Har du några tatueringar? Nej
Piercingar? I öronen
Vem är mest lik dig? Min kusin Elin tror jag

Har du någon förebild? Inte vad jag vet

Vad ska du göra idag? Skaffa sportlife-kort 
Vad är det värsta du vet? Spindlar
Vad är det bästa du vet? Pannkakor & Potatismos


Kommentarer
Postat av: Miriam - Fotoblogg

Hej, nu har du chansen att vinna ett smycke från mestore.se.

Det du behöver göra är att sätta ihop ett snyggt collage med ett av smyckena du vill vinna ;)

Mer info finner du på bloggen!



Ha en underbar dag!



Psst! megarea i shopen/mestore.se

2012-01-26 @ 12:12:42
URL: http://fotomojjet.se
Postat av: Clara

Facebook-beroendet måste man verkligen lägga av med :/ usch!

2012-01-29 @ 12:56:17
URL: http://cesio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0