Jag hatar getingar! :@

2011-09-24 @ 16:44:02 Vardag
Jag gick upp vid tio i elva idag, sedan har jag bara tagit det lugnt, haha. Vid typ två satte jag mig vid teven & såg en geting i fönstret. Blev livrädd men lugnade ner mig & glömde bort den sedan. Efter ungefär en halvtimma känner jag någonting i håret, så automatisk tar jag bak handen för att känna vad det är. Då sticker den mig. Jag får panik för att jag känner att det är något kvar i håret & tror jag är själv hemma. Så jag springer runt i hela huset skrikandes, tills jag ser pappa på utsidan. Jag rusar ut till honom & han plockar bort gadden. Så nu har jag galet ont i huvudet.
Sedan har jag också duschat & nu ska vi äta lunch/middag.
/ Alina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0