Jag lever! x2

2011-10-22 @ 22:17:08 Vardag
Okej, nu har jag inte orkat uppdatera, otroligt lat av mig. Men tänkte ändå berätta vad jag hållt hus...
Onsdag - Jag var med Becca & Simon hemma hos Becca, så Niclas var också där. Rebecca gjorde fiskbensfläta på mitt hår, jag vill verkligen lära mig det. :o

Torsdag - Jag var med matilda och vi kollade igenom hela alingsås skolkatalog, efter det bakade vi, men jag kommer inte ihåg vad.

Fredag - Jag var kvar i skolan en halvtimme & sedan åkte jag och Matilda till ica maxi för att köpa fluff, men det var ju såklart slut. Efter det åkte jag hem och bakade, fast när jag skulle stoppa in kladdkakan i ugnen var det helt rykit för det låt gammalt flöt i botten. Men då hade jag bråttom för att möta pappa i stan, så kakan fick vänta. Jag gick och kikade själv på skor och sportkläder en stund, sedan kom pappa och jag fick ett par skor, och köpte ett par själv. Visar bild imorgon. Sen åkte vi hem och åt pizza och bara myste.

Idag - Pappa åkte till Martinique i Karibien tidigt imorse, han ska vara borta i två veckor. Han har dessutom med kameran, så nu får ni nöja er med webbcam-bilder i två hela veckor. Vid 12 hämtade min moster mig och så åkte vi till min kusins pappa, där min kusin fyllde 6 år & hade släktkalas. Mamma och familjen var dock inte med, för syskonen har varit magsjuka tidigare i veckan. Jag var där till halv 6, sen kom vi hem och jag åkte upp till mamma. Nu sitter vi och tittar på Allt för min syster, filmen verkar jättebra.

Imorgon - Jag tänkte dra och hälsa på Matilda, för hon ville det väldigt gärna. Sen tänkte jag ladda upp lite gamla bilder från mammas dator, så kika in då.
Kram alinaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0