Dagen - 23 juni 11.

2011-06-23 @ 19:10:38 Vardag
Idag har jag varit med johanna, eftersom jag sov där från igår. Vi försökte göra egen äpplejuice, genom att riva äpplen och använda äpple-saften, haha. Det var sjukt äckligt, smakade sprit - inte bra.
Sen har vi spelat på våra iPod/iPhone's, Mooniz & Turtle fly. :)
Dessutom väckte hennes lillasyster oss vid halv tio, så vi är lite trötta idag, för jag brukar ju faktiskt sova 10 timmar varje natt. *blinkblink*
Snart blir det dusch, sen tv med familjen & sova. Midsommar imorgon med trevliga människor i Simmenäs.
Kram alina ♥

Kommentarer
Postat av: Greta

Vad fina ögon du har! :)

2011-08-28 @ 10:16:28
URL: http://babymatryoshka.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0