Phnom Penh

2011-12-20 @ 12:58:12 Resor

Hall[ allihopa!

Jag sitter nu i Kambodjas huvudstad, som vi kom till ig[r. Tredje huvudstaden p[ 3 dagar.

Vi [kte i l;rdags, mellanlandade i berlin och [kte sedan till Bangkok. V'l framme s[ bokade vi om resan lite och [kte redan ig[r till Kambodja med flyg. Idag har vi varit och kikat p[ Killing Fields och ett f'ngelse museum, googla s[ ser ni bilder, jag sl'nger upp mina n'r vi kommit till Siem Reap  som vi ska till imorgon, p[ en liten flodb[t i 6 timmar. Uppdaterar mer n'r vi 'r framme.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Varför blev orden så konstiga?:-D

2011-12-20 @ 17:16:37
URL: http://emzhi.bloggi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0