Praoen!

2011-08-29 @ 21:42:58 Vardag
Hallå !
Praoen var ganska grym, vi var där klockan 8, & så satt dom som jobbade där och snackade till halv 9. Sen gick vi till barnens lantgård, med megagrisarna Filippa & Valborg, minigrisarna Maja, Svinto & Topsy, getterna, kaninerna & hönorna, & mockade där, gav dom mat & vatten. Sedan släppte vi ut shetlandsponnysarna Ränta, Gåva & Chaplin & Kossorna Ester & Tindra. Efter det blev det fika, med kladdkaka & paj. Sen städade vi hos orusthönsen & efter det mockade i dom 3 boxarna efter hästarna & kossorna. Sen skulle vi äta, men jag hade haft ont i huvudet ända sen morgonen, och jag fick inte i mig någon mat, mådde bara illa. Så efter maten åkte vi hem, vid halv två. Jag hade lite feber igen & var grymt trött. Men nu, efter två alvedon mår jag lite bättre, så får vi hoppas jag mår gr8 imorgon! :)
Har tyvärr inga bilder då jag packade ner telefonen, men hopppas jag är frisk imorgon & kan fota lite då.
Kram a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (Bara synlig för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0